Vertrek - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Erik Werff - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Erik Werff - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Erik van der Werff

Blijf op de hoogte en volg Erik

29 Juni 2013 | Nederland, Eindhoven


Morgen vertrek ik naar Spanje. Het moment waar ik naartoe heb gewerkt sinds mijn sollicitatie bij Vacansoleil vorig jaar oktober. Het is opmerkelijk om te zien hoe het leven verandert als je jezelf realiseert dat je binnenkort voor een langere tijd weg van huis bent; afscheid nemen van vrienden, familie en kennissen. Aan de andere kant zorgt het ervoor dat je jezelf kunt abstraheren van (ingewikkelde) zaken die binnen een paar weken toch buiten jouw bereik en macht liggen.
Het moment van spullen pakken en afscheid nemen is tot nu toe het moeilijkst gebleken. Toch ben ik er van verzekerd dat de komende maanden mij niet alleen gaan brengen wat ik ervan verwacht, maar veel meer. Daarvoor moet ik nu eenmaal het leven dat ik nu hier leid voorlopig achter me laten, maar ik kom terug met heel veel herinneringen die ik nooit meer zal vergeten.
Nog een dag en dan is het ook voorlopig afgelopen met dagelijks Facebooken, Linked-in, e-mailen en nieuws checken. Misschien wekelijks, misschien nog iets minder. Who knows..
Gesteund door al jullie berichtjes en cadeautjes ga ik het zeker redden. Voor nu is het ¡Adiós! en tot snel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Campingwerk

8 weken werken in het mooiste land: Spanje!

Recente Reisverslagen:

01 September 2013

Off we go.

24 Augustus 2013

Countdown clock is ticking

17 Augustus 2013

Bijna ´vakantie´

11 Augustus 2013

Gewoontjes

05 Augustus 2013

Cursus Spaans
Erik

Mijn reis door Spanje, met mijn verhalen!

Actief sinds 12 Juni 2013
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 7218

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 25 Januari 2014

Madrid

12 Juni 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

30 Juni 2013 - 27 Augustus 2013

Campingwerk

Landen bezocht: