Animació, Recepció y més - Reisverslag uit Rupit, Spanje van Erik Werff - WaarBenJij.nu Animació, Recepció y més - Reisverslag uit Rupit, Spanje van Erik Werff - WaarBenJij.nu

Animació, Recepció y més

Door: Erik van der Werff

Blijf op de hoogte en volg Erik

17 Juli 2013 | Spanje, Rupit

Liedje van de week: Di-Rect – Times are changing.
De eerste week is moeilijk. De tweede week is moeilijker. Enerzijds blij dat je iedere dag weer meer Spaans leert en dat de zon iedere dag schijnt, anderzijds wordt het missen van ‘thuis’ met de dag ietsje groter. Toch heb ik er geen spijt van want het is goed voor mijn ontwikkeling en dan weet ik tenminste ook weer hoe een zomer werken in het buitenland voelt toch?:)
Deze week begon ik vrij ziek. Toen ik zaterdagavond na het werken gedoucht had had ik het zo ontzettend koud.. Ik heb geslapen, geslapen en geslapen. Zondag zelf hebben ze me vrij gegeven want ik kon vrijwel niks.. Sucks. 30 graden buiten en JIJ hebt het koud. Doe je toch echt iets fout zou je denken. Na 30 uur slapen vond ik het wel genoeg en dacht ik ’s maandags op mijn vrije dag dat ik toch wel iets zinnigs moest doen.. Niet slapen maar ‘The Big Bang Theory’ en ‘Dexter’ kijken. Want, ondanks dat ik me iets beter voelde en weer wat kon eten wilde ik de zon en het water zoveel mogelijk mijden. Aan mijn vrije dag heb ik dus niet zoveel gehad.
Dinsdag heb ik ’s ochtends een beetje de ‘miniclub’ gepoetst voor de animatie en alle spullen tevoorschijn gehaald. Er zijn hier nog best wel leuke spullen, gelukkig... ’S middags even naar Rupit geweest – heel veel foto’s gemaakt – en een beetje uitgerust. Laat in de middag weer wat animatie gedaan met de fantastische Nederlandse kinderen op de camping en in de avond gewerkt in de bar.
Woensdag had ik weer een lichte ziekte terugval. Blijkbaar toch te snel dingen gedaan. Dus, veel slapen en slapen en slapen. En op tijd naar bed natuurlijk. Dus, verplichte werkuurtjes gemaakt en verder vooral veel uitgerust. Oh en ja, klein detail. Het regende ook nog een beetje. Beetje heel hard ook, met hagelstenen zo groot als pingpongballetjes enzo ja. Hebben we dat ook weer gezien. Paraplu bij? Nee natuurlijk niet. Ik zit toch in Spanje?! Haha, denk altijd aan het slechtste als je op vakantie gaat!
De donderdag begon vrij aardig. Zowel qua weer als qua animatie. De kinderen kwamen netjes opdagen: beetje gebadmintond, beetje geflessenvoetbald (is dat een werkwoord?) en aquavolleybal. Ik vrij passief omdat ik toch goed wil uitrusten maar het is best leuk Daarna hebben ze nog geknutseld en daarmee het halve ‘clubhuis’ verbouwd. Ach het maakt mij niet zoveel uit als zij het naar hun zin hebben! Tenslotte was ik degene die het raampje heeft gebroken.. Oeps. Haha.
Vrijdag was de laatste echte dag van deze vakantieweek. Zaterdag vertrekken alle families weer en dus is vandaag de laatste dag met animatie. ’s Avonds gewerkt in de bar en daarmee ook nog wat fooi verdiend
Zaterdagochtend kwam ik bij de miniclub en zag ik dat de kinderen speciaal voor mij nieuwe kunstwerkjes en tekeningen hadden gemaakt met onder andere: ‘was leuk Erik’ en ‘bedankt’. Dan voel je je toch ook wel even als een klein kind zo blij! Daarna afscheid genomen en de volgende lichting? Heeeeel veel families én kinderen. Let’s go for it.

  • 17 Juli 2013 - 14:32

    Kirsten :

    Fijn te lezen dat t goed met je gaat. Behalve t gemis, ziek zijn en de regenbui ;-)
    Hier is t ook tropisch, lekker nu kids vakantie hebben. Kunnen ze mooi zwemmen.
    Tot t volgend bericht, t ga je goed hè jongen!!! Groet uit Mierlo X

  • 25 Juli 2013 - 21:32

    Yvonne Westerik:

    Hoi Erik,

    Ondanks het gemis, hou je jezelf goed staande daar. Hopelijk ben je ook weer opgeknapt en fit. Dat maakt het allemaal wel een stuk leuker he. Gelukkig zorgt internet ervoor dat je toch niet zo heel ver weg bent. X, yvonne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Rupit

Campingwerk

8 weken werken in het mooiste land: Spanje!

Recente Reisverslagen:

01 September 2013

Off we go.

24 Augustus 2013

Countdown clock is ticking

17 Augustus 2013

Bijna ´vakantie´

11 Augustus 2013

Gewoontjes

05 Augustus 2013

Cursus Spaans
Erik

Mijn reis door Spanje, met mijn verhalen!

Actief sinds 12 Juni 2013
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 7211

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 25 Januari 2014

Madrid

12 Juni 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

30 Juni 2013 - 27 Augustus 2013

Campingwerk

Landen bezocht: